Torden, tømmermænd og tæsk – 16. juni 2013.

Gårsdagens rigtigt fine klubfest i kølvandet af min jetlag havde sat sig sine spor. Jeg væltede ud af sengen kl. 11 og var helt rundt på gulvet og temmelig hovedtung. Havde aftalt kamp mod Lars kl. 13 indendørs på grund af regnvejr, og det blev kun til en enkelt time, da sygdomsproblemer i den nærmeste familie også krævede lidt opmærksomhed.

Det var nok egentligt godt det samme, for jeg spillede dårligt som sjældent før om måtte se mig besejret med 0-6, 4-6. Mine rystende hænder kunne slet ikke ramme banen, og så taber man mod Lars, som ikke laver mange fejl.

Pyt skidt, det var specielle omstændigheder, og formen retter sig forhåbentligt inden holdkamp i veteran A på udebane i Aars onsdag. De spiller ret godt tennis i Aars, så vi skal tage os sammen, hvis vi skal have noget med derfra.

formkurve

Skriv et svar

