Opvarmning til veterankamp – tirsdag d. 18. juni 2013.

I morgen, onsdag, er der holdkamp i veteran A i Aars, og de spiller godt, har jeg ladet mig fortælle. Jeg er fortsat ubesejret i holdturneringen (i single) i 2012 og 2013, og den statistik vil jeg helst ikke ødelægge i morgen, så jeg har naturligvis forberedt mig seriøst.

Jeg skal spille mix og single i Aars, og mandag var der mix-træning sammen med min makker, Inger Maltbæk. Vi bankede i et par omgange to mix-par fra veteran B. I dag var der så single-opvarmning mod Jens Melson, som har fine slag, men er følsom overfor at blive flyttet fra side til side og overfor bolde med meget topspin. Vi fik desværre kun en time på de hårdt besatte baner i AØT på en vidunderlig sommeraften, men det var nok til næsten to sæt, i hvilke Jens fik et enkelt parti.

Så formkurven er sådan set i orden til kampen i morgen, selvom serven haltede lidt. Nu må vi se, hvordan det går.

formkurve

Skriv et svar

