Hjemvendte Carlsen – torsdag d. 18. juli 2013.

Leif Carlsen er hjemvendt, efter at have trampet rundt i rismarkerne i Vietnam i en del måneder, og naturligvis skulle vi fejre det med en gang tennis. Den omfangsrige og udfarende reporter har holdt formen ved lige ved ugentlige såkaldte hash-løb i den indokinesiske natur. Det har ikke noget med euforiserende stoffer at gøre, bortset fra alkohol, men er en gammel engelsk tradition, som nu dyrkes af talrige expats og vietnamesere. Som de selv siger: A drinking club with a running problem.

Leif har også spillet lidt tennis i Vietnam, men kombinationen af fysiske aktiviteter har ikke forbedret hans formkurve væsentligt, og det var uventet let at vinde over ham i den stærke sidevind på ATKs bane 4. Han fik to partier i tre sæt, men jeg ved, at han kan spille langt bedre. Han var f.eks. i finalen i Skaw Open for et par uger siden, så resultatet i dag kommer ikke til at give anledning til opjustering af min egen formkurve. Den kommer til gengæld på en hård prøve fredag formiddag, når Calvin står på programmet. Jeg vil vurdere min chance som værende 20%. Jeg skal virkelig toppe, hvis jeg skal have noget på den elegante buschauffør. Stay tuned, som de siger i æteren…

formkurve

Skriv et svar

