Opgangstider – Tirsdag d. 27. august 2013.

Jeg har været lidt tilbageholdende med at opdatere formkurven på det sidste, fordi jeg ikke kunne finde ud af, hvor jeg var på vej hen. I onsdags spillede jeg halvskidt i en veterankamp og tabte min single til Michael Blensner. I de mellemliggende dage føltes det som om, det gik bedre. Lørdag vandt jeg først double og siden single i serie 4, sidstnævnte efter et være kommet bagud 05 i første sæt, hvorefter jeg vandt otte partier i træk.

I dag var der så en udsat veterankamp i Nørresundby. Lars Skov og jeg tabte godt nok vores herredouble til meget stærkt spillende Jan Holmgren og Lars Thomsen, og vi tabte holdkampen med 1-5. Det var jo ikke så godt, men jeg vandt 63 61 over Lars i min single og spillede godt hele vejen. Det gjorde godt, for i den forløbne meget kaotiske sæson har Lars haft overhånden, efter jeg eller syntes jeg havde krammet på ham i vinters.

Så jeg vover en opadgående opdatering af formkurven.

formkurve

Skriv et svar

