Hård konkurrence – Torsdag d. 5. december 2013.

Det er lidt svært for tennisbloggen at hamle op med nyhederne denne aften. Orkanen Bodil hærger, og Nelson Mandela er død. Førstnævnte vil nok hurtigt blive glemt, men Mandela vil blive husket i al fremtid som en af de få statsmænd med sand integritet på linje med giganter som Gandhi og Churchill.

Uden sammenligning i øvrigt er formen gået frem den seneste tid, men computeren har været nede, og derfor har jeg ikke kunnet opdatere formkurven. Hvis jeg lige skal opsummere, så bragte mandag en klar sejr over Lei Shuai og tirsdag en uafgjort Liga Pouf-kamp mod Lars. Det var lidt ærgerligt, for jeg havde spillet og især servet rigtigt godt indtil føring på 6-3, og så gik jeg lidt i stå. Tiden var brugt op ved 8-7 i mit favør.

Onsdag var der ingen banetid at få, og torsdag kom så orkanen Bodil. Jeg var naturligvis taget til klubaften i Nørresundby og sad først lidt alene og håbede på, at nogen ville dukke op. Så kom først Klaus, derefter familien Gunvald, så Manh og til slut Mads og Albena. Vi endte med at være en fin lille flok og fik endda lidt ekstra tid, fordi der kun dukkede en enkelt slukøret spiller op til AET-træning kl. 20.

Jeg fik spillet noget double og vandt knebent et sæt single over Jesper Gunvald, og det skal man jo altid være glad for. Men alt i alt er formen nok dykket en smule igen. Til gengæld er computeren i orden igen, så her er den opdaterede kurve.

Formkurve

Skriv et svar

