Formkurven sitrer

…af naturlige årsager. Det har at gøre med ændringen af serven, som har givet ret svingende resultater på det sidste. I dag var første gang, hvor jeg har følt, at den gennem en hel kamp har været på højde med den gamle serv. Den svinger stadig lidt mere end den gamle, men i tre sæt lavede jeg vel ikke mere end 3-4 dobbeltfejl, og det er langt bedre end tidligere.

Af taktiske ændringer valgte jeg at implementere konservativt spil ikke med mindre ketsjerhastighed men ved at konvertere noget fart til spin, og det var et godt valg mod Lars.

Alt i alt en fin tennisaften. I morgen kommer jeg helt sikkert ned på jorden igen, for da skal jeg spille mod Calvin, og den elegante vietnameser er svær at styre.

formkurve

Skriv et svar

