All time high

Jeg iler med en hurtig opdatering af formkurven. Det er ellers næsten en måned siden sidst, og den fik måske et lille dyk, som jeg ikke nåede at få med, ved overgangen til hardcourt på La Santa. På den anden side set fik jeg trænet min nye serv en hel del, og det har givet pote efter hjemkomsten. Dobbeltfejlene bliver færre, og jeg føler, at der stadigt kommer både mere fart og mere spin.

I dag gik det rigtigt fint mod Lars, som jeg vandt sikkert over med tre sæt mod nul, og i går gik det ud over Lei. Jeg servede godt og kom på 5-0, men mistede koncentrationen, og han kom på 5-5, inden jeg lukkede til 7-5.

Så vi bliver hængende på 110% – all time high 🙂

Formkurve

Skriv et svar

